Kdy dorazí váš balíček?

Připravili jsme si pro vás jednoduchý přehled jednotlivých dopravců včetně jejich standardní doby doručení balíčku. Než přejdeme přímo k samotným dopravcům, projdeme si naše nejčastější otázky, které se týkají balíčku.

1. Máte zaplaceno? V případě dobírky či platbě kartou a plateb skrze platební bránu Gopay odesíláme balíčky ihned. V případě platby převodem až po přijetí platby.

2. Objednali jste si odpoledne, v pátek či o víkendu? Balíček bude odeslán až během následujícího pracovního dne.

3. Balíček vám už měl dorazit? Počkejte ještě jeden den, kurýr možná přijel dříve, čímž je možné doručení o den později.

4. Už je to 2 a více dní, co jste měli mít balíček doma? Kontaktujte nás na emailu posta@nejlevnejsikoralky.cz nebo na telefonu +420 737 650 009.

5. Kde najdu sledovací kód zásilky? Sledovací kód nově zasíláme i v emailu při expedici objednávky. Dále ho můžete najít v informační SMS od dopravce.

 

Co byste měli vědět o našich dopravcích:

Zasilkovna_logo_inverzni_WEB_nove

 

 

shop-ppl

 

 

Video_Sound_Images_GLS_Logo_Negative_200x150px-35696_IMG_200x150

 

 

CPlogo-vector.svg